Početna Proizvodi Ortopedija i uređaji Kućni testovi VedaLab Pylori-Screen brzi test za otkrivanje protutijela na Helicobacter pylori

 

Ortopedija i uređaji / Kućni testovi

VedaLab Pylori-Screen brzi test za otkrivanje protutijela na Helicobacter pylori

Šifra: 00068799
Raspoloživo VedaLab

Pylori-Screen je kućni test za otkrivanje protutijela na Helicobacter pylori u krvi.

11,81 €
11.81
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Pylori-Screen je kućni test za otkrivanje protutijela na Helicobacter pylori u krvi.

Prisutnost visoko patogenih sojeva Helicobacter pylori (HP) koji koloniziraju površinu epitela želudca ili crijeva može izazvati kronični gastritis, koji može dovesti do čira i/ili raka.

Trenutno je 90% bolesnika koji boluju od čira na želucu zaraženo bakterijom HP. Stoga je važno uočiti bakteriju kako bi se lakše uklonila upotrebom specifičnih antibiotskih lijekova.

Otkrivanje cirkulirajućih protutijela usmjerenih protiv bakterije najučinkovitiji je način dijagnosticiranja njezine prisutnosti jer imunološki sustav proizvodi protutijela tijekom procesa infekcije.

Interpretacija rezultata

  1. POZITIVAN REZULTAT: Dvije crte u boji pojavljuju se u prozoru ispod oznaka T (Test) i C (Kontrola). Intenzitet boje T crte može biti jasniji od intenziteta C crte. Ovaj rezultat znači da uzorak krvi sadrži anti-HP protutijela i da se trebate posavjetovati s liječnikom.
  2. NEGATIVAN REZULTAT: Samo jedna crta u boji pojavljuje se ispod oznake C (Kontrola). Ovaj rezultat znači da u uzorku krvi nisu otkrivena anti-HP protutijela.
  3. NEVAŽEĆI REZULTAT: Ne pojavljuje se crta ili se pojavljuje obojena crta ispod oznake T (Test) bez ikakve crte ispod oznake C. U ovom slučaju nije moguće protumačiti test, koji se mora smatrati nevažećim. Preporučuje se ponoviti test s novim PYLORI-Screen testom i novim uzorkom krvi.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.