Torba na poklon uz kupovinu dva Avene SUN proizvoda

Dodaci prehrani / Za vitalnost i ljepotu / Koža, kosa, nokti

Vitae Oliovita 30 kapsula

Šifra: 00073576
Raspoloživo Vitae

OlioVita kapsule su prehrambeni dodatak koji sadrži pasji trn, vitamin A i vitamin E. Pakiranje sadrži 30 kapsula.

16,88 €
16.88
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Oliovita je dodatak prehrani koji poboljšava stanje kože i sluznica. Već nakon mjesec dana može donijeti vidljive rezultate, posebno u hidrataciji i obnavljanju sluznice vaginalnog područja, očiju, nosa, usta i gastrointestinalnog trakta. Idealna je za osobe s suhom kožom, perutanjem, ekcemom ili drugim kožnim problemima te pomaže ublažavanju negativnih učinaka lijekova na kožu i sluznicu. Temeljena je na ulju pasjeg trna (Hippophae rhamnoides) koje je poznato po svojim hidratizirajućim i obnavljajućim svojstvima, Oliovita poboljšava hidrataciju i elastičnost suhe ili zrele kože, pružajući zdraviji i sjajniji izgled.

Upotreba

Uzeti 4 kapsule dnevno tijekom prvna dva mjeseca, bilo u jednoj dozi ili podijeljeno u dvije doze. Od trećeg mjeseca, uzimati 2 kapsule dnevno. Sadrži škrob, želatinu, biljni glicerin, vodu, vitamin A i vitamin E.

Sastojci

Ulje ploda i sjemena pasjeg trna (Hippophae rhamnoides)-sadrži masne kiseline i vitamine, kapsula (tapioka škrob, želatina, biljni glicerin, voda), vitamin A i vitamin E. 

  2 kapsue 4 kapsule
Ulje pasjeg trna 1 g 2 g
sadrži masne kiseline: omega 3 130 mg 260 mg
omega 6 100 mg 200 mg
omega 7 300 mg 600 mg
omega 9 180 mg 360 mg
Vitamin E 4,50 mg  (37,5% PU*) 9,00 mg (75 % PU*)
Vitamin A (ß-karoten) 1,00 mg  (125% PU*)  2,0 mg ( 250% PU*)

PU*- preporučeni dnevni unos

Napomena: Čuvati od dohvata male djece. Preporučene dnevne doze ne smiju se prekoračiti. Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani. Važno je pridržavati se uravnotežene i raznovrsne prehrane i zdravog načina života. 

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google Ads
Facebook messenger (like page)
Mailgun

Google tag manager
Google analytics