Yasenka Skinage Active Body donosi kombinaciju visoko koncentriranih sastojaka koji omogućuju:
- detoksikaciju
- brži metabolizam
- sagorijevanje masti
- uklanjanje suvišne vode iz organizma
- vraćanje energije.
Sadrži crnu rotkvu, mate čaj, enzime ananasa i papaje, sikavicu, artičoku i maslačak.
Yasenka Skinage Active Body preporučuje se:
- za detoks jetre i cijelog organizma
- za aktivaciju metabolizma i bolju probavu
- kod problema s visceralnom debljinom (masne naslage na području trbuha i bokova)
- kod problema zadržavanja vode i nakupljanja celulita
- za povećanje učinkovitosti vježbanja i brže gubljenje kilograma i suvišnih centimetara
Upotreba
- Za odrasle i djecu stariju od 12 godina: 25 mL dnevno direktno ili razrijeđeno s vodom.
Prije upotrebe promućkati.
Čuvati na temperaturi do 25°C na suhome mjestu zaštićenom od svjetla, u dobro zatvorenom spremniku.
Bočicu potrošiti 30 dana od otvaranja.
Mjere opreza
Čuvati od dohvata male djece.
Sastojci
Pročišćena voda; sladilo: sorbitol; suhi ekstrakt lišća mate (Ilex paraguayensis); suhi ekstrakt korijena crne rotkve (Raphanus sativus var. niger); suhi ekstrakt lista breze (Betula pendula); bromelain (iz stabljike ananasa); papain (Carica Papaya); suhi ekstrakt korijena maslačka (Taraxacum officinale); regulator kiselosti: limunska kiselina; ekstrakt sjemena sikavice (Silybum Marianum); suhi ekstrakt lista artičoke (Cynara scolymus); konzervans: kalijev sorbat; zgušnjivač: ksantan guma; sladilo: steviol glikozidi iz stevije; aroma manga; bojilo: karmin.
Sastojci |
u dnevnoj dozi
(25 mL)
|
Ekstrakt mate čaja |
1251 mg |
od toga kofeina |
100 mg |
Ekstrakt crne rotkve |
750 mg |
odgovara korijenu crne rotkve |
3000 mg |
Ekstrakt breze |
400 mg |
Ekstrakt maslačka |
200 mg |
Ekstrakt sikavice |
162 mg |
od toga 80% silimarina |
130 mg |
Ekstrakt artičoke |
125 mg |
Bromelain (2500 GDU/g) |
300 mg |
Papain (600USP, 100TU) |
300 mg |
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.